Nowy użytkownik    Logowanie 
» Nuevo Fiat Uno Fire
autor: junior Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artykułu: 2005-12-12 17:38:35, odsłon: 20035


Zainteresował mnie fiat uno produkowany obecnie w brazylii, ponieważ władam językiem hiszpańskim odwiedziłem stronę argentyńskiego dealera FIAT i przetłumaczyłem zamieszczone tam notki i dane:

Oto jak dealer reklamuje swoje auto :]

Wśród wielu zalet, które spowodowały że Fiat Uno utrzymuje swoją siłę, można wyróżnić jego dużą przestronność, niskie koszty utrzymania, niezawodność, oraz ekonomiczność, zrówno jesli chodzi o koszty zakupu, utrzymania, oraz spalania.
Sukces rynkowy spowodował rozwój modelu. Nowy Fiat Uno Fire to Uno po modernizacji, które teraz występuje ze zmienionym designem zewnętrznym i wewnętrznym, oraz niezawodnym ekologicznym silnikiem Fire o pojemności 1242 cm3 i ośmiu zaworach. Wyżej wymienione modyfikacje poprawiły relację kosztów do wartości auta. Nowy Fiat Uno został wprowadzony aby przypieczętować jego rynkowy sukces.
Centrum stylistyczne Fiata wprowadziło zmiany w karoserii które powiększają wrażenie dojżałości, nowoczesności oraz wielkości auta. Nowy Fiat Uno posiada nowy przód, zupełnie zrestylizowany ze zmianami designu pokrywy silnika, błotników, zderzaka, reflektorów oraz atrapy chłodnicy.
Tył nowego Fiata Uno został zmodyfikowany zgodnie z nową linią przodu. W oczy rzuca się nowa gładka tylna klapa, która wymusiła umiejscowienie tablicy rejestracyjnej na zderzaku. Na środku umiejscowiono nowy okrągły znaczek Fiata, zgodnie z nowym stylem marki. Nowy design kołpaków, nowoczesny i agresywny, współgra z całością i dopełnia zmiany stylistyczne auta.


Kliknij żeby powiększyć
Uno1
Kliknij żeby powiększyć
Uno2













A teraz dane techniczne:

Motor

Pojemność 1242 cm3
4 cylindry w rzędzie
Umiejscowiony poprzecznie
Stopień sprężania 9,8 +/- 0,2:1
Moc maksymalna 68,0:5250 kW/RPM
Maksymalny moment obrotowy 11,3:2250 Kgm/RPM
Régimen Ralentí 850 +/- 50 RPM
2 zawory na cylinder
Jeden wałek rozrządu w głowicy

Zasilanie

Magneti Marelli, Elektroniczny wielopunktowy wtrysk paliwa

Skrzynia biegów

Pięciobiegowa manulana
przełożenia
1 - 4,273
2 - 2,238
3 - 1,444
4 - 1,029
5 - 0,872
Głowne - 3,909

Napęd

Przełożenie dyferencjału 3,714

Układ hamulcowy

Przód tarcze 240mm
Tył bębny 185 mm

Zawiesznie

Przód Niezalezne kolumny Mc Pherson wachacze poprzeczne, stabilizator

Tył Niezależne wachacze wleczone

Układ kierowniczy

Mechaniczny, średnica zawracania 10m

Koła

Felgi stalowe 4,5 x 13"
opony 165/70 R13

Masa własna

3d 831 kg
5d 851 kg

Wymiary

Długość 3693 mm
Szerokość 1548 mm
Wysokość 1445 mm
Rozstaw osi 2362 mm

Pojemność zbiornika paliwa 50 l

Osiągi

Prędkość maksymalna 158 km/h
Przyspiesznie od 0 do 100 km/h 13,2 sekundy

Kliknij żeby powiększyć
Uno3
Kliknij żeby powiększyć
Uno4


Autor: QuikSilver  Zobacz profil  Kontakt Data: 2006-04-29 19:31:16
czy to Uno jest chore ma taki dziwny przod :D:D:D jak dla mnie to z przodu troksze przypomina Pande , moim zdaniem najlepiej wygląda Uno MKII :)

Autor: junior  Zobacz profil  Kontakt Data: 2006-03-29 12:03:06
Moim zdnaiem tył jest nienajgorszy... ale ten przód to makabra zwłaszcza z lakierowanym zderzakiem... ten czarny jeszcze jakoś obleci...
Co do wersji europejskiej to raczej bym się nie spodziewał... dla nas jest punto...

Autor: wolffik  Kontakt Data: 2006-03-18 11:39:33
jakos mi sie nie podoba ten przód - wyglada torche jak jakas stara łada

Autor: mafinn  Kontakt Data: 2006-01-28 10:15:33
jak dla mnie to jest paskudne

Autor: Pepej  Zobacz profil  Kontakt Data: 2005-12-15 01:54:19
Ciekaw jestem kiedy zobaczymy kolejna odsłonę europejskiego fiata uno, no i jak bedzie wygladał, bo jesli tak jak brazylijski to ja dziekuje :D

Tył Novo Uno Fire mozna uznac za całkiem udany , zgrabny i trendy, natomiast to co zrobili z przedną linią nadwozia jest nie do przyjęcia, może z czasem sie opatrzy, ale odnosze takie wrażenie że przód uno został potraktowany po macoszemu.

pozdo pepej

Redakcja www.fiatuno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
  Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3309 
Wszystkie prawa zastrzeżone (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
Zabrania się kopiowania materiałów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
Design i wykonanie - Messer