|
 |
» QuikSilver z nowym dobytkiem :D
autor:
QuikSilver
Modyfikacja artykułu: 2012-12-22 19:44:10, odsłon: 17336
Witam Wszystkich i pozdrawiam Na imię mam Mateusz mój nick QuikSilver . pierwszy moim samochodem było UNO, dał mi go mój Tato :) i dla Niego wielkie uznanie.  | obecny właściciel Auta czyli ja :) |
|
 | Uno |
|
 | Ja i mój samochód |
|
Silnik w tym samochodzie był tylko 0.9 rocznik 2000 . Wyposażenie ubogie, nie było w nim nic dodatkowego.
 | środek |
|
Prędkość jaką samochód rozwiną na prostej to 160 km/h oczywiście to strasznie długo trwało :)
 | czy to 0.9 ??:) |
| rekord prędkości jaki uzyskałem to 170km/h było to oczywiście jadać w dół :)
 | jedyny przejazd z V-max |
|
Miałem zamiar go udoskonalać no ale czasu brakło ;) ale o tym niżej.
Troszke fotek  | Lewy bok (od tyłu) |
|  | Przód |
|
 | przód2 |
|
Pierwsza rzecz jaką zmieniłem to białe kierunki z przodu i oczywiście nower CD radio na Mp3 stałem się równiez szczęśliwym posiadaczem zegarów z wersji SX z check panelem
 | kierunek |
|
 | głośniki + radio |
|
 | zegary SX |
|
Auto powoli nabierało elektroniki miałem już upragniny zamek centralny wszystko samemu podłączyłem i odziwo działało :) jako że zawsze chciałem mieć Uno SX to zdobyłem upragnione boczki wszystkie 4, elektryczne szyby z przodu bo tylko takie są ,wszystko działało posiadałem nawet zamykany schowek z czego byłem bardzo zadowolony bo nic mi się nie wysypywało:)
 | drzwi |
|  | środek |
|
Znalazł się też wlasnoręcznej roboty Grill z pseudo sportową siatką. Co do SX to chyba tylko dzielonej tylnej kanapy i halogenów brakowało.
 | Uniak |
|
 | Grill |
|
 | lewy przód |
|
 | środek |
|
 | silniczek |
|
 | przód |
|
 | UKP |
|
mineły kolejne dni urwałem zdesio w aucie, ale z wkretami jeszcze pojeździł :( | nowe mocowanie zdesia |
|
kolejną rzecz jaką zrobiłem w aucie to HALOGENY, są to oryginalne halogeny tylko musiałem samemu wywiercac otwory i zrobić nową instalacje elektryczną
 | światełka |
|
 | guziczek |
|
 | światełka |
|
były też złe nowiny bo z mojej winy obdarłem tylne nadkole od strony baku :( Uniaczke co prawda posiada tam pare "blizn" no ale nie musi być ich coraz więcej  | zarysowanie |
|
 | zarysowanie 3 |
|
 | zarysowanie 2 |
|
inne zdjęcia:
 | nowy fotel |
|
 | fotel2 |
|
 | komuś podobała się moja wycieraczka :( |
|
 | śliczny :D |
|
 | halogeniki |
|
 | Uno Jumbo :D |
|
 | jeszcze raz halogeniki |
|
 | to coś co mi tak dudni w aucie :D |
|
 | ta linia :) |
|
Uniak zimą :
 | zima |
|
 | zima2 |
|
 | zima3 |
|
i to co spotkało moje auto, ochronił mnie, a sam poległ... :( To zostało po Uniaku
 | 1 |
|
 | 2 |
|
Po długim okresie gdzie pracowałem i nie potrzebowałem samochodu dużo czasu myślałem na kupnem nowego "używanego" Uniaka coś z silnikiem 1.4 i najlepiej w wersji SX ale wybór padł na auto z całkiem innego segmentu jestem pierwszym jego właścicielem w PL :)
 | Focus |
|
 | focus2 |
|
 | focus3 |
|
 | Focus4 |
|
 | focus5 |
|
 | Focus6 |
|
Może teraz coś o nowym samochodzie:)
Ford Focus Kombi 2003 wersja USA (oświetlenie zewnętrzne i detale) kolor srebrny metalic, a na lato 15" alu felgi :)
wyposażenie wewnętrzne: 4x el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, tempomat, CD radio ze sterowaniem przy kierownicy, welurowa tapicerka, lock door ( przy pewnej prędkości drzwi same się zamykają a przy 5km/h nie otworzy się bagażnik) po pewnym czasie kiedy auto jest otwarte automatycznie ryglują się wszystkie zamki, 2xAirBag, interwał wycieraczek :)
wyposażenie zewnętrzne: relingi dachowe z dwiema przesuwanymi poprzeczkami, alu felgi 15", halogeny przednie, obrysówki.
silnik 2.0 benzyna lekko wzmocniona większe wtryskiwacze i inne sterowniki co daje mi nie wiele ale zawsze 150 KM, dlatego skrzynia biegów jest manualna, co w normalnych tego typu wersjach jest automat, silnik elastyczny dobrze ciągnie na wysokich obrotach, nie próbowałem go jeszcze na maxa bo ma blokadę, ale 180km/h na 4 biegu bez gazu w podłodze wiadomo co może jeszcze pokazać :)
W przypadku tego auta to zmiany jakie mnie interesują to tylko 17"felgi i zwiększenie mocy. Czekają na założenie zegary z obrotomierzem ( nie będzie tak łatwo bo wstępnym podpięciu świeci cały czas kontrolka od hamulców i ABS )
 | Bok1 |
|
 | bok2 |
|
 | bok3 |
|
Witam Witam no i po Focusie przyszedł czas na coś nowszego i szybszego a zarazem bezpieczniejszego i tym razem padło na Audi A4 B6 oczywiście wersja USA w Quattro tiptronic a wszystko to napędzane 190KM silnikiem 1.8 Turbo
 | silnik |
|
 | środek |
|
 | środek2 |
|
 | tył |
|
 | bok |
|
 | przód |
|
|
Autor:
major
| Data: 2007-09-23 09:52:42 |
To nie uniak miał wypadek tylko jego kierowca, Uniak sam z siebie sie nic nie zrobi tylko będzie stać :) Chyba zabrakło trochę rozsądku i doświadczenia... Szkoda, bo tyle pracy zostało włożone... |
Autor:
Yokoz
| Data: 2007-06-07 22:55:17 |
oj oj kolezko zaszalales z Uniakiem niewinnym! co on (uniak) ci zlego zrobil ze tak go wpakowales w tarapaty? to auto raczej nie do driftowania czy drag-racingu :p za malo do tych form wyscigu :p i widzisz skonczylo sie dachowaniem...albo na czarnego kota wjechales heh :) bez obrazy... ladne autko ale coz... :) pozdro |
Autor:
xyz
| Data: 2007-02-07 10:29:22 |
liczniki od sx działają?? tzn czy wszystko działa ..??? |
|
Redakcja www.fiatuno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. |
|
|
|