Nowy u¿ytkownik    Logowanie 
» Historia pewnej mi³o¶ci
autor: Sapphire Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artyku³u: 2010-05-17 15:07:32, ods³on: 9658


Witam.

Mam na imiê Marcin i jestem z Warszawy. Urodzi³em siê 24.05.1986 roku.
W 2007 roku zakoñczy³em naukê w studium policealnym na kierunku informatycznym, nastêpnie uczy³em sie równie¿ w szkole policealnej tyle, ¿e na fototechnice. Obecnie studiujê informatykê. Od najm³odszych lat interesujê siê motoryzacj±, a od listopada 2004, kiedy to odebra³em prawko, Uno sta³o siê moj± najwiêksz± mi³o¶ci±, która trwa po dzieñ dzisiejszy.

Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Oto ja :)


Na forum autokacik.pl trafi³em w sumie przypadkowo, podczas przegl±dania stron internetowych w celu znalezienia jakich¶ ciekawych pomys³ów na przerobienie autka. Od razu te¿ siê zarejestrowa³em a nied³ugo potem pojecha³em mój na pierwszy spot, gdzie pozna³em czê¶æ klubowiczów z Warszawy. Na spotach bardzo spodoba³a mi siê atmosfera panuj±ca w¶ród klubowiczów. Niestety od d³u¿szego czasu nie by³em na ¿adnym spocie, gdy¿ nie pozwala³y mi na to moje zajêcia, ale mam nadziejê, ¿e w nied³ugim czasie to siê zmieni i zacznê czynnie uczestniczyæ w ¿yciu klubu.

Teraz trochê o moim autku:
Jest to FIAT Uno 45 Sting z 1989 roku w kolorze Azurro Nautico i wtedy by³a to jedna z najubo¿szych wersji wyposa¿eniowych a¿ do momentu, w którym trafi³em do klubu ;-). Niestety nie mam zdjêæ sprzed dokonywanych zmian, ale mogê zagwarantowaæ, ¿e teraz Uniak prezentuje siê du¿o lepiej :-).

A teraz trochê o dokonanych zmianach:
Pierwsz± modyfikacj± by³a wymiana reflektorów na H4, a przy okazji zmiana kierunków przednich i bocznych na bia³e. Boczne fabrycznie by³y do Golfa II. Nastêpna by³a zmiana standardowych zegarów na wersje z obrotomierzem z Uno SX przeprowadzon± dziêki ogromniej pomocy Witka-Ettore za co wielkie Mu dziêki. Po kilku miesi±cach uda³o mi siê dostaæ moje wymarzone zegary z Turbo i tym razem ju¿ sam je za³o¿y³em. Nastêpnym krokiem by³o wymienienie seryjnego oparcia tylnej kanapy na oparcie z zag³ówkami w celu zwiêkszenia wygody i bezpieczeñstwa pasa¿erów. Nastêpnie trafi³em na Uno Turbo przeznaczone do rozbiórki i dziêki temu naby³em wiêksz± ilo¶æ czê¶ci na raz. Mianowicie: zderzak z halogenami, atrapa z halogenami, d³uga ¶rodkowa konsola, klapka do schowka i plastikowe nak³adki na progi i nadkola. Jak do tej pory na swoim miejscu znalaz³a siê konsola ¶rodkowa, klapka i zderzak (dziêki pomocy klubowiczów równie¿ we w³asnym zakresie wykona³em instalacje elektryczna do halogenów). Atrapa okaza³a siê niestety uszkodzona na tyle, ¿e nie wiem czy da rade j± naprawiæ. Na szczê¶cie niedawno trafi³em na allegro na seryjna atrapê z wbudowanymi miejscami na lampy. Oczywi¶cie pad³a ona moim ³upem ;-) a teraz prê¿y siê dumnie na samochodzie :-) Niestety ju¿ podczas aukcji okaza³o siê, ¿e atrapa jest przystosowana do zupe³nie innych lamp ni¿ moje, ale stwierdzi³em, ¿e w koñcu od czego s± narzêdzia ;-). To jak na razie wszystko co zosta³o zmienione. Na przysz³y rok planujê dalsze zmiany. Na pewno za³o¿ê nak³adki na b³otniki i lusterko od Fiata Regaty, które teraz kurzy siê w szafce. Planujê jeszcze przerobiæ sterowanie nawiewem tak ¿eby regulacja si³y nadmuchu by³a p³ynna. Mo¿e jeszcze w tym roku uda siê przerobiæ nagrzewnice tak ¿eby cieple powietrze lecia³o równie¿ ze ¶rodkowych kratek a nie tylko na nogi i szybê. Je¶li wymy¶lê jaki¶ sposób to mo¿e uda mi siê zrobiæ równie¿ co¶ takiego ¿eby ciep³e powietrze lecia³o te¿ z bocznych kratek, ale na razie jeszcze nad tym nie my¶la³em. Oprócz tego w planach jest jeszcze: obicie boczków i podsufitki jakim¶ przyjemnym dla oka materia³em, za³o¿enie pod¶wietlenia schowka i baga¿nika, zamontowanie pod³okietnika miêdzy przednimi fotelami oraz za³o¿enie uchwytów na napoje.

Na razie my¶lê, ¿e to ju¿ chyba wszystko. W miarê postêpów prac na Uniakiem bêdê siê stara³ aktualizowaæ t± stronkê i informowaæ Was o kolejnych zmianach.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.

A tu kilka zdjêæ mojego autka:
Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Ach to spojrzenie :-)
Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Pyszczek
Kliknij ¿eby powiêkszyæ
A po tym mnie rozpoznacie na trasie :-)

________________________________________________________________________________________________________

I kolejne modyfikacje :-)

- Za³o¿y³em wreszcie lusterko od Regaty, na zdjêciu jeszcze nie widaæ, ale lusterko jest ju¿ pod³±czone,
- Wymieni³em halogeny w zderzaku na bia³e,
- Obi³em boczki drzwi niebieskim aksamitem,
- Zrobi³em panele drzwiowe na g³o¶niki,
- Zamontowa³em pod¶wietlenie baga¿nika,
- Za³o¿y³em atrapê z halogenkami,
- Za³o¿y³em plastikowe nak³adki na progi i nadkola z Uno Turbo,
- Zrobi³em pod¶wietlenia schowka,
- Za³o¿y³em wyg³uszenie maski,
- Za³o¿y³em uchwyty na rêce dla pasa¿erów tylnej kanapy,
- Za³ó¿y³em tylna klape z Turbiacza,
- Wymieni³em seryjne fotele na taki z Alfy Romeo 145, do tego czeka tylna kanapa,

Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Przód
Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Ty³



Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Halogenki
Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Lusterko
Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Zegarki


Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Nak³adeczki
Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Nak³adeczki
Kliknij ¿eby powiêkszyæ
Klapa


A tutaj link do filmiku jaki zmontowa³a dla mnie i czê¶ciowo o mnie, a w wiêkszo¶ci o Uniaku moja Narzeczona :)


Autor: Manfred  Zobacz profil  Kontakt Data: 2007-12-02 08:45:41
mm klasyka , fajny taki mk1 zegarki i lusterko - bardzo ciekawa sprawa

ladnie sie prezentuje

Autor: Sperber  Zobacz profil  Kontakt Data: 2007-01-16 23:32:34
Nooo elegancka bryczka! Wrzuæ wiêcej fotek jak mozesz.

Redakcja www.fiatuno.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ komentarzy.
  Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3309 
Wszystkie prawa zastrze¿one (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
Zabrania siê kopiowania materia³ów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
Design i wykonanie - Messer