|
 |
» Tomek80 i jego UNO VAN
autor:
tomek80
Modyfikacja artykułu: 2007-04-15 15:33:37, odsłon: 5728
Witam wszystkich na stonie o mnie...
Na forum jestem już dość długo, ponieważ moja historia zaczęła się z Cinquecento, później drugie CC, następnie Fiat Brava. Kolejne auto to Fiat Punto 1.2 8V i obecnie doszło jeszcze UNO VAN 1.4 z 98r. (to jeżeli chodzi o moją historię z Fiatem). A na dzień dzisiejszy oprócz 2 fiacików mam jeszcze Seata Cordobę....
Jeżeli chodzi o moją osobę to pochodzę z niedużej miejscowości Gozdnica na samym zachodzie Polski, natomiast od pewnego czasu mieszkam również w Sulechowie niedaleko Zielonej Góry :)
Dlaczego akurat UNO? Zakupiłem to autko na potrzeby własnej firmy i mam nadzieję, że będę zadowolony z niego chociaż miał jednego właściciela od nowości to już trochę przeszedł...
Więcej o samochodzie: Autko fabrycznie wyprodukowane jako Van w 1998r. (pierwsza rejestracja w 1999r.), posiada zamontowaną kratę dzielącą przedział pasażerski od reszty autka :) Silnik to jednostka napędowa 1.4 na jednopunktowym wtrysku o mocy 69KM, dodatkowo zasilana z instalacji gazowej (względy ekonomiczne). Samochód jak na swoje lata nie jest w najlepszym stanie ale to dlatego, że był użytkowany w firmie (mimo tego, że miał tylko jednego właściciela i był serwisowany na bieżącow) to praktycznie wogóle o niego nie dbano (m.in. nie był myty - co spowodowało, że lakier jest w opłakanym stanie). Ostatni rok u poprzedniego właściciela to już praktycznie koszmar, ponieważ autko zostało kompletnie bez obsługi co spowodowało, że teraz muszę je doprowadzić do stanu używalności. Natomiast przebieg auta na dzień dzisiejszy to 292000 km i to bez remontu silnika + LPG :)
Napewno będą różne modyfikacje w tym samochodzie w najbliższym czasie ale to wszystko z czasem, a narazie kilka zdjęć samochodu kilka dni po zakupie (i juz zrobiona podłoga, zabudowana butla z gazem i kilka innych rzeczy).
 | przód Uniaka |
|
 | tył Uniaka |
|
 | bok Uniaka |
|
 | licznik i przebieg 290000 km !!! |
|
 | Bagaznik + zabudowa butli gazu |
|
|
|
|
|