Nowy użytkownik    Logowanie 
» Uno!
autor: 01LuckyR Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artykułu: 2011-11-28 03:38:55, odsłon: 7334


No i tak jak wspominałem - zakupiłem nowsze auto, nieco większe, szybsze (Toyota Corolla TS). Z żalem muszę sprzedać swojego Uniaczka.

Jest w idealnym stanie technicznym i niemal idealnym stanie wizualnym. Niemal idealnym, ponieważ ma kilka wgniotek-parkingówek, powstałych przez nieuważnych kierowców otwierających drzwi. Zero rdzy, zakonserwowane podwozie, ostatnio wymieniane sworznie wahaczy. Nic nie stuka, auto jeździ naprawdę fajnie jak na 1.0.

Aktualny przebieg auta to zaledwie 35 tys. km. Nie mam książki serwisowej ani innego typu dokumentacji przebiegu, ale wystarczy, że ktoś wsiądzie do środka i od razu poczuje, że nie wiekowo, ale `stanowo` jest jak nowe.

Kontakt najlepiej przez e-mail: romaniukluke[at]gmail.com.

Cena: proszę samemu zaproponować i mieć na uwadze, że auto jest w niemal idealnym stanie. Wolę sprzedać auto taniej osobie, która będzie o nie dbała, niż pierwszej lepszej osobie nieco drożej.

______________________________________________________


W marcu 2011 auto prezentowało się tak:

Kliknij żeby powiększyć
Uno


Przez rok czasu przebieg zwiększył się do niemal 30 tysięcy, jednak samo auto w dalszym ciągu jest w nienagannym stanie. Zatrzymana rdza nigdzie nie wychodzi, prócz wymiany zużytego akumulatora wszystko chodzi jak w zegarku.

Niestety, w tym roku (2011) muszę kupić jakieś większe auto, a Uno, prawdopodobnie pójdzie na sprzedaż... Mam nadzieję, że trafi w dobre ręce :). Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, proszę o info w komentarzu, a prześlę więcej informacji.

______________________________________________________


Cześć.

Na dzień 22 listopada 2010 roku w samochodzie zostało zrobione:
- Kompletne przygotowanie do zimy - antykorozyjne zabezpieczenie progów oraz podwozia
- Zatrzymanie korozji na tylnych prawych drzwiach (która niestety zaczęła pojawiać się wiosną - ale tak to już z Unami) - powinno być w porządku przez 2-3 lata
- Adaptacja żarówek H4 do klosza R2 oraz założenie żarówek Philips Blue Vision - teraz w nocy jeździ mi się znacznie lepiej niż Octavią. Na przeglądzie wytłumaczyłem jak to jest z żarówkami R2 w Unie, diagnosta ustawił mi tylko prawidłowo światła i w porównaniu z wcześniejszymi czasami - nie boję się jeździć Unem nocą :)
- zmiana kompletnego układu wydechowego i usunięcie katalizatora - czuć naprawdę dużą różnicę w osiągach auta, dodatkowo Uno zyskało ładniejszy dźwięk i wygląd

Najnowsze zdjęcia:

Kliknij żeby powiększyć
Tył

Kliknij żeby powiększyć
Przód

Kliknij żeby powiększyć
Bok


______________________________________________________


Cześć.

Chciałem przedstawić Wam mój niedawny nabytek. Nie planowałem zakupu Una, jednak trafiła mi się perełka - Fiat Uno 1.0 i.e. 45KM 1999r. z... 17 tysiącami kilometrów na liczniku (czyli niecałe 2 tys. rocznie). Auto w stanie idealnym, zero rdzy, zero otarć, wnętrze idealne. Jedynie ktoś zbyt szybko podjeżdżał pod krawężnik i lekko uszkodził dół zderzaka.

Nieco zasmucił mnie silnik - oczekiwałem czegoś mocniejszego. Od razu do głowy wpadł mi swap na 1.3T / 1.4T, jednak po przeanalizowaniu kosztów pomysł ten odrzuciłem, bo prawdopodobnie przewyższyłby wartość samochodu.

Auto na pewno zostanie w mojej rodzinie na długo (choć osobiście dla siebie planuję zakup czegoś mocniejszego, aby mieć większe szanse w KJS-ach, ponadto szkoda odelżać i dobijać tak dobrze zachowany egzemplarz). Zakonserwowałem już progi i kluczowe elementy podwozia, wymieniłem sworznie wahaczy - strasznie stukały.

Poniżej dwa zdjęcia z dnia zakupu:
(Nie zwracajcie uwagi na ubytek powietrza w jednej z opon:))

Kliknij żeby powiększyć
Przód
Kliknij żeby powiększyć
Tył


Starałem się przetestować nieco auto w kilku próbach sprawnościowych, jednak zawieszenie na dużo nie pozwala - zarówno na śniegu, jak i na asfalcie (choć udało się pokonać większość zawodników - miejsce 6 na 42 w całym zimowym cyklu Sekcji Sportów Samochodowych mojego Automobilklubu, gdzie startowały sporo mocniejsze maszyny).

Kliknij żeby powiększyć
Sprawnościówka


Kliknij żeby powiększyć
Sprawnościówka


Plany na przyszłość:
- Alufelgi 14" z nieco szerszymi oponami od seryjnych
- Sprężyny obniżające i uszytwniające zawieszenie - bo teraz bardzo, bardzo chyli się w zakrętach, a może nim jeszcze gdzieś wystartuję...
- Modyfikacja przednich świateł - bo obecne mijania są nie do przyjęcia... Po przesiadce z Octavii i Swifta w nocy czuję się jak ślepy...
- Montaż przednich halogenów
- Białe kierunkowskazy przednie i boczne
- Modyfikacja środkowego oraz końcowego wydechu z usunięciem katalizatora włącznie
- Filtr powietrza K&N
- Wymiana układu wydechowego - obecny nieco rdzewieje (choć auto stało zawsze w garażu)
- Wałek rozrządu z Punto
- Montaż zegarów z obrotomierzem
- Modyfikacja układu hamulcowego - adaptacja z Punto GT

Kliknij żeby powiększyć
Airport


Autor: maras  Kontakt Data: 2011-01-09 18:43:33
Ale rodzynek :) Dbaj o niego bo dopiero co dotarty :)

Autor: Marekpast  Zobacz profil  Kontakt Data: 2010-04-29 22:56:16
Aż niemożliwe!! Taki egzemplarz. Gratuluję tak "zakonserwowanego" Uniaka.

Redakcja www.fiatuno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
  Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3309 
Wszystkie prawa zastrzeżone (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
Zabrania się kopiowania materiałów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
Design i wykonanie - Messer