|
![](/images/strona/empty.gif) |
» Moje kochane uniaczki
autor:
EGON
Modyfikacja artykułu: 2005-11-29 22:20:37, odsłon: 10262
Moja przygoda z Fiatem Uno zaczeła się na kursie prawo jazdy w 1997 roku - wtedy to bardzo mi się to autko spodobało, wszystko leciutko chodziło i był komfort w środku. Miałem wtedy 17 lat i wcześniej jeździłem tylko Moskwiczem, Syrenką i Fiatem 125p, więc Uno to był rarytas :-). Parę lat później dorobiłem się mojego pierwszego Uniaczka, był to 1.5 75km z 1990 roku z instalacją LPG. Auto kupiłem w opłakanym stanie, ale doprowadziłem je do porządku i przeprowadziłem tuning.
A tak wyglądał zaraz po kupnie i po remocie:
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-STARYTYL.JPG) | po kupnie |
|
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-tyl15.JPG) | jeszce z tyłu |
|
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-uno15.JPG) | po remocie i tuningu |
|
Potem zamieniłem go na Porsche 924 ale to długa historia. Obecnie użytkuje Fiata UNO z 1983 roku, a więc pierwszy egzemplarz, ale został zmieniony silnik na 1.0 Fire z 1993 roku, deska rozdzelcza również jest 1993. Auto poddane zostało remontowi i lekkiemu tuningowi, wszystkie prace wykonałem sam.
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-uno10stare.JPG) | Zaraz po kupnie |
|
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-przodnis.jpg) | Po remoncie i małym tuningu |
|
w lutym zakupiłem juz 3 Uniaczka :-) (oczywiście poprzednie sprzedane) silnik 1.4 i.e. auto podałem już pierwszysm przeróbkom zawieszenie zostało utwardzone i obniżone dzięki temu trzema sie bardzo dobrze drogi ale jest bardzo sztywny i czuć każda dziure ale niestety coś za coż auto będzie sie dalej zmieniało bede je podawał powoli tunigowi fotki oczywiście będę zamieszczał . Auto ma już przerobiony tył przyszła gładka klapa i przeduzony zderzak o 6 cm niedługo pojawi sie nowy wydech To by było na tyle, więcej o moim aucie i jego osiągach możecie przeczytać na mojej stronie EGON RALLY. Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na forum Uno i Uno Klub Polska.![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-egon1.jpg) | oto mój obecny Uniaczek |
|
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-EGON22.JPG) | zegarki od turbo |
|
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-egon33.JPG) | przód |
|
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-bokozu.jpg) | zdjecie z X OZU 2 miejsce |
|
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-tyl.jpg) | tył po przeróbce |
|
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-srodek.jpg) | w środku sportowa kierownica |
|
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-przodlprawy.jpg) | felgi oryginalne 13 |
|
![Kliknij żeby powiększyć](/magazyn/obraz/th-EGON-0004.jpg) | zderzak z dokładka Abarth ,końcówka ulter 2x90 |
|
To sa ostatnie zdjęcia ,auto wkrótce będzie miało nowego właściciela sprawowało się świetnie dla mnie 1.4 to najlepszy egzemplarz uniaka jaki miałem, bardzo trwałe silniki zapeniają dobre osiągi 0-100km/h ok.13 sek
|
|
|
|