Nowy użytkownik    Logowanie 
» Moje kochane uniaczki
autor: EGON Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artykułu: 2005-11-29 22:20:37, odsłon: 10100


Moja przygoda z Fiatem Uno zaczeła się na kursie prawo jazdy w 1997 roku - wtedy to bardzo mi się to autko spodobało, wszystko leciutko chodziło i był komfort w środku. Miałem wtedy 17 lat i wcześniej jeździłem tylko Moskwiczem, Syrenką i Fiatem 125p, więc Uno to był rarytas :-). Parę lat później dorobiłem się mojego pierwszego Uniaczka, był to 1.5 75km z 1990 roku z instalacją LPG. Auto kupiłem w opłakanym stanie, ale doprowadziłem je do porządku i przeprowadziłem tuning.

A tak wyglądał zaraz po kupnie i po remocie:
Kliknij żeby powiększyć
po kupnie
Kliknij żeby powiększyć
jeszce z tyłu
Kliknij żeby powiększyć
po remocie i tuningu




Potem zamieniłem go na Porsche 924 ale to długa historia. Obecnie użytkuje Fiata UNO z 1983 roku, a więc pierwszy egzemplarz, ale został zmieniony silnik na 1.0 Fire z 1993 roku, deska rozdzelcza również jest 1993. Auto poddane zostało remontowi i lekkiemu tuningowi, wszystkie prace wykonałem sam.
Kliknij żeby powiększyć
Zaraz po kupnie
Kliknij żeby powiększyć
Po remoncie i małym tuningu

w lutym zakupiłem juz 3 Uniaczka :-) (oczywiście poprzednie sprzedane) silnik 1.4 i.e. auto podałem już pierwszysm przeróbkom zawieszenie zostało utwardzone i obniżone dzięki temu trzema sie bardzo dobrze drogi ale jest bardzo sztywny i czuć każda dziure ale niestety coś za coż auto będzie sie dalej zmieniało bede je podawał powoli tunigowi fotki oczywiście będę zamieszczał . Auto ma już przerobiony tył przyszła gładka klapa i przeduzony zderzak o 6 cm niedługo pojawi sie nowy wydech
To by było na tyle, więcej o moim aucie i jego osiągach możecie przeczytać na mojej stronie EGON RALLY. Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na forum Uno i Uno Klub Polska.
Kliknij żeby powiększyć
oto mój obecny Uniaczek
Kliknij żeby powiększyć
zegarki od turbo

Kliknij żeby powiększyć
przód
Kliknij żeby powiększyć
zdjecie z X OZU 2 miejsce















Kliknij żeby powiększyć
tył po przeróbce
Kliknij żeby powiększyć
w środku sportowa kierownica

Kliknij żeby powiększyć
felgi oryginalne 13

Kliknij żeby powiększyć
zderzak z dokładka Abarth ,końcówka ulter 2x90

To sa ostatnie zdjęcia ,auto wkrótce będzie miało nowego właściciela sprawowało się świetnie dla mnie 1.4 to najlepszy egzemplarz uniaka jaki miałem, bardzo trwałe silniki zapeniają dobre osiągi 0-100km/h ok.13 sek


  Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3309 
Wszystkie prawa zastrzeżone (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
Zabrania się kopiowania materiałów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
Design i wykonanie - Messer