|
 |
» Zibi122 - Uno Turbo
autor:
Zibi122
Modyfikacja artykułu: 2006-07-05 14:36:36, odsłon: 17447
Witajcie
Jestem Zibi122 i mam takiego oto Uniaczka
 | Widok przodu |
|
 | Prawy bok |
|
 | Lewy bok |
|
 | Tyłeczek |
|
Auto zostało przerobione w 2003 roku po małej kolizji. Zostały zrobione następujące rzeczy: usunięto wkładki kluczyka z drzwi usunięto relingi dachowe zrobiono bad looka gładką tylną klapę poszerzono przednie i tylnie błotniki do felg 15"x7" dodano nakładki progowe i wkomponowano je razem w karoserię założone zostały sprężyny spotrowe Eibach -35mm/50mm.
W lutym 2004 roku zmieniłem koncowy tłumik z końcówki 90mm na DTMa.
W takiej postaci po naszych wspaniałych drogach poruszałem się aż do października kiedy to w jednym z portali motoryzacyjnych natknąłem się na ogłoszenie sprzedaży Fiata Uno 1300 Turbo. Długo nie zastanawiając się nabyłem go w celu wykonania swapa silnika. Jak się okazało silnik jednak nie nadawał się do przełożenia z powodu dużego przebiegu. Został rozebrany i oddany do całkowitej regeneracji.
W grudniu moje auto zostało wybrane samochodem UKP 2004 roku.
W kwietniu 2005 roku zmieniłem sprężyny H&R -60mm. Samochód nabrał jeszcze bardziej "sportowego" wygladu, co widać na zdjęciach.
Silnik już był skompletowany i gotowy do montażu do czego doszło 24 kwietnia. Samochodzik już jeździ z silnikiem 1301 Turbo.
2006-06-24
Po awarii turbiny w styczniu, silnik został poddany kilku modyfikacją:
nowe turbo Garrett T25 kolektor wydechowy z Punto GT wydech przelotowy 2,5" (63 mm) z dwoma tłumikami przelotowymi z kwasówki wtryski o wiekszej wydajności wiekszy IC + orurowanie wałek rozrządu Światek SMT6 - komputerek umożliwiający dokładniejsze wysterowanie silnika sprzegło spiekowe Valeo Racing kupione po bardzo okazyjnej cenie storzek K&N dedykowany do Uno Turbo też kupiony po okazyjenj cenie zawieszenie zmienione na gwintowane z regulcja twardości firmy SPAX
Wszystko robiłem sam z czygo mam dużą satysfakcję.
W zeszłym roku na starej turbinie na hamowni wyszło 118 KM i 171 Nm oraz 15,837 s na 1/4 mili na zakończenie sezonu na Bemowie.
Aktualnie samochód nie mierzony na hamowni ale "odczucie" mocy przy mniejszym ciśnieniu doładowania jest porównywalne do tej z hamowni jak nie wieksza.
pozdrawiam
PS. Wiecej informacji nt Fiata Uno Turbo znajduje sie na stronie http://www.unoturbo.pl
|
Autor:
pieniazek92
| Data: 2011-03-21 17:22:15 |
Tylko pozazdrościć maszyny bo naprawdę jest śliczna. pozdrawiam kolege |
Autor:
Adamss
| Data: 2009-03-21 16:44:40 |
German style to jest to.Pozdrawiam
|
Autor:
mooha
| Data: 2008-05-27 00:19:52 |
powiem krótko i treściwie: to Uno MIAŻDŻY !!!
a teraz nie treściwie i się rozwklekając:P Świetna robota, delikatnie, gustownie, bez zbędnych "ozdóbek". Super progi, idealnie wyglądają te czarne zderzaki, no i felga "robi" auto. No i do tego turbo
Pozdrawiam |
Autor:
TOMAKA
| Data: 2007-05-23 19:34:18 |
witam no widze konkretne autko i oto chodzi byle tak dalei bo ja wkładam kase i bende wkładał dalei bo ja chce miec jedynego unolota ktury bendie jedyny w polsce i dotego daze powoli.pozdrawiam tomaka warto zaizec. |
Autor:
Degrees
| Data: 2007-05-18 15:15:21 |
Twoj uniak mnie miazdzy. heh masz gust tyle Ci powiem ... a póżniej mnei zatkało :) |
Autor:
Ramzes87
| Data: 2006-12-15 17:49:25 |
Zajebista furka uszanowanko. Też chciałbym taką.
|
Autor:
wicherek
| Data: 2006-05-27 21:01:22 |
ZIBBI UZNANIE DLA CIEBIE ZA TE CACKO |
Autor:
Zibi122
| Data: 2005-09-21 12:34:41 |
Do hardrider84 - przy normalnych ustawieniach ma okolo 105 KM ale przy wiekszym doładowaniu mysle że okolo 120-130 KM się osiągnie |
Autor:
hardrider84
| Data: 2005-09-19 01:02:12 |
Sliczny unaczek gratuluje :) a ile na kucy?? |
|
Redakcja www.fiatuno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. |
|
|
|