|
 |
» =DOŻYWOCIE=
autor:
Adamss
Modyfikacja artykułu: 2011-03-01 12:52:12, odsłon: 6842
Witam mam na imię Adam UNO zostało wyprodukowane we Włoszech 1991r, a w moim posiadaniu jest od 4 maja 2001r, kiedy to zostało kupione w Niemczech od pierwszego właściciela z przebiegiem 64 tys. Obecnie przebieg w przybliżeniu ok. 205 tys. Było w kolorze białym i stanie seryjnym po za halogenami i kierownicą UT. Po zakupie pewnej gazety, w której był tuningowany UNO mk1 wpadłem w sidła choroby jaką jest tuning, chodź początkowo budżet na to nie pozwalał. Ale pomału robiło się małe udoskonalenia, tak aby fiat wyróżniał się ( nie wieś ) i tak nawet wyglądał do czasu, kiedy to w kwietniu 2008r przy prędkości ok.100km/h uderzyłem w sporą łanię, :-( wynikiem czego cały przód wraz z szybą, na której znalazła się maska kwalifikował się do wymiany. :-/ I zadawałem sobie pytanie robić czy nie. Ale ze względu na Jego małą awaryjność w ciągu tych lat postanowiłem zrobić i przy okazji trochę przerobić go. Do tego celu kupiłem na szrocie w Niemczech drugiego fiacika z dobrym przodem no i lepszym wnętrzem. Prace trwały ponad 2 miesiące fiacik został pomalowany pod kolor dawcy części lakier verde spark trochę drogi, ale było warto. :-D
SILNIK -1.0 wymieniony na 1.1 -wypruty katalizator -świece bosch 4- elektrodowe
ZEWNĄTRZ -lakierowane wszystkie elementy pod kolor nad. -brak oznaczeń (wyjątek symbol fiata na atrapie) -białe kierunki przód i bok -halogeny [ocalały po zderzeniu :-) ] -górna część tylnych lamp pomalowana lakierem chromowym -trzecie światło stopu -pas przeciw słoneczny wykonany sprejem do lamp -szyberdach -uchylane boczne szyby -nakładka na rurę wydechową -antena na dach -korek wlewu paliwa
WNĘTRZE -kierownica UT -zegary UT podświetlone zielonymi diodami -do zegarów podłączona kontrolka od halogenów -termometr -sportowe nakładki na pedały -aluminiowe rygle -schowek z klapką -dolna konsola dodana -boczki zmienione na lepsze(nie jakaś cerata) -oryginalny przełącznik halogenów -gniazdo zapalniczki -zegarek -osłona przeciw słoneczna od pasażera z lusterkiem -dzielona tylna kanapa -pokrowce na siedzenia pod kolor auta -nogi kierowcy i pasażera podświetlane zielonymi diodami -lampka zrobiona tak że po otwarciu drzwi się nie świeci (dodatkowy przełącznik)
ZAWIESZENIE i KOŁA -sprężyny mts -3,5 cm czekają na założenie -felgi alu. 5,5x14``od fiata tipo opony 155/65(zimowe) -felgi alu. 7x15`` ET38 Ronal LZ opony 195/45(letnie) -do felg Ronal pierścieni centrujące(przód) -do felg Ronal dystanse 8mm (tył) -zaciski i bębny pomalowane na srebrny kolor
AUDIO -radio Alpine CDE-9870R -wzmacniacz Mac Audio 4x45 (zmostkowany) -głośniki wysoko tonowe 120 watt -głośniki średnio tonowe 90 watt fabrycznych miejscach przód -głośniki trójdrożne 300 watt na tylnej półce -tuba basowa z głośnikiem dwu cewkowym 30cm 200watt
 | Moje uno |
|
Lada dzień zamontuję sportową kierownicę RAID oraz założę sprężyny MTS -35 mm.
POZDROWIENIA DLA KLUBOWICZÓW UNO KLUB POLSKA, A TYM BARDZIEJ DLA TYCH KTÓRZY BYLI NA XX OZU :)
Witam sprężyny już zamontowane prowadzi się extra :) .Tylko jest jeden problem przy 15" obciera jak diabli (mając tylko jedną osobę z tyłu strach pomyśleć co by było jakbym miał komplet). Ale niebawem daję autko do blacharza gdzie ten problem zniknie raz na zawsze (mam taką nadzieję) I jeszcze jedno mam pytanko czy sprężyny potrzebują czasu na ułożenie? Bo już jeżdżę na nich już 3 tygodnie a przód za bardzo mi nie pasi. Jest lekko za wysoki względem tyłu:(
|
Autor:
mariolka
| Data: 2011-02-19 17:20:25 |
witaj człowiecze! tyle modów a ty nie zamieściłeś więcej zdjęć :( swoją drogą - witaj ;) i dzięki za pozdrowienia, bo byłem na tym OZU ;) i razem piwkowaliśmy :D |
|
Redakcja www.fiatuno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. |
|
|
|