Nowy użytkownik    Logowanie 
» =DOŻYWOCIE=
autor: Adamss Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artykułu: 2011-03-01 12:52:12, odsłon: 4372


Witam mam na imię Adam
UNO zostało wyprodukowane we Włoszech 1991r, a w moim posiadaniu jest od 4 maja 2001r, kiedy to zostało kupione w Niemczech od pierwszego właściciela z przebiegiem 64 tys. Obecnie przebieg w przybliżeniu ok. 205 tys.
Było w kolorze białym i stanie seryjnym po za halogenami i kierownicą UT.
Po zakupie pewnej gazety, w której był tuningowany UNO mk1 wpadłem w sidła choroby jaką jest tuning, chodź początkowo budżet na to nie pozwalał. Ale pomału robiło się małe udoskonalenia, tak aby fiat wyróżniał się ( nie wieś ) i tak nawet wyglądał do czasu, kiedy to w kwietniu 2008r przy prędkości ok.100km/h uderzyłem w sporą łanię, :-( wynikiem czego cały przód wraz z szybą, na której znalazła się maska kwalifikował się do wymiany. :-/
I zadawałem sobie pytanie robić czy nie. Ale ze względu na Jego małą awaryjność w ciągu tych lat postanowiłem zrobić i przy okazji trochę przerobić go. Do tego celu kupiłem na szrocie w Niemczech drugiego fiacika z dobrym przodem no i lepszym wnętrzem.
Prace trwały ponad 2 miesiące fiacik został pomalowany pod kolor dawcy części lakier verde spark trochę drogi, ale było warto. :-D

SILNIK
-1.0 wymieniony na 1.1
-wypruty katalizator
-świece bosch 4- elektrodowe

ZEWNĄTRZ
-lakierowane wszystkie elementy pod kolor nad.
-brak oznaczeń (wyjątek symbol fiata na atrapie)
-białe kierunki przód i bok
-halogeny [ocalały po zderzeniu :-) ]
-górna część tylnych lamp pomalowana lakierem chromowym
-trzecie światło stopu
-pas przeciw słoneczny wykonany sprejem do lamp
-szyberdach
-uchylane boczne szyby
-nakładka na rurę wydechową
-antena na dach
-korek wlewu paliwa

WNĘTRZE
-kierownica UT
-zegary UT podświetlone zielonymi diodami
-do zegarów podłączona kontrolka od halogenów
-termometr
-sportowe nakładki na pedały
-aluminiowe rygle
-schowek z klapką
-dolna konsola dodana
-boczki zmienione na lepsze(nie jakaś cerata)
-oryginalny przełącznik halogenów
-gniazdo zapalniczki
-zegarek
-osłona przeciw słoneczna od pasażera z lusterkiem
-dzielona tylna kanapa
-pokrowce na siedzenia pod kolor auta
-nogi kierowcy i pasażera podświetlane zielonymi diodami
-lampka zrobiona tak że po otwarciu drzwi się nie świeci (dodatkowy przełącznik)

ZAWIESZENIE i KOŁA
-sprężyny mts -3,5 cm czekają na założenie
-felgi alu. 5,5x14``od fiata tipo opony 155/65(zimowe)
-felgi alu. 7x15`` ET38 Ronal LZ opony 195/45(letnie)
-do felg Ronal pierścieni centrujące(przód)
-do felg Ronal dystanse 8mm (tył)
-zaciski i bębny pomalowane na srebrny kolor

AUDIO
-radio Alpine CDE-9870R
-wzmacniacz Mac Audio 4x45 (zmostkowany)
-głośniki wysoko tonowe 120 watt
-głośniki średnio tonowe 90 watt fabrycznych miejscach przód
-głośniki trójdrożne 300 watt na tylnej półce
-tuba basowa z głośnikiem dwu cewkowym 30cm 200watt



Kliknij żeby powiększyć
Moje uno



Lada dzień zamontuję sportową kierownicę RAID oraz założę sprężyny MTS -35 mm.

POZDROWIENIA DLA KLUBOWICZÓW UNO KLUB POLSKA, A TYM BARDZIEJ DLA TYCH KTÓRZY BYLI NA XX OZU :)



Witam sprężyny już zamontowane prowadzi się extra :) .Tylko jest jeden problem przy 15" obciera jak diabli (mając tylko jedną osobę z tyłu strach pomyśleć co by było jakbym miał komplet). Ale niebawem daję autko do blacharza gdzie ten problem zniknie raz na zawsze (mam taką nadzieję)
I jeszcze jedno mam pytanko czy sprężyny potrzebują czasu na ułożenie? Bo już jeżdżę na nich już 3 tygodnie a przód za bardzo mi nie pasi. Jest lekko za wysoki względem tyłu:(


Autor: mariolka  Zobacz profil  Kontakt Data: 2011-02-19 17:20:25
witaj człowiecze! tyle modów a ty nie zamieściłeś więcej zdjęć :( swoją drogą - witaj ;) i dzięki za pozdrowienia, bo byłem na tym OZU ;) i razem piwkowaliśmy :D

Redakcja www.fiatuno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
  Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3314 
Wszystkie prawa zastrzeżone (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
Zabrania się kopiowania materiałów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
Design i wykonanie - Messer