|
 |
» Moj Fiat Uno 1.3 Turbo
autor:
wsk
Modyfikacja artykułu: 2010-11-30 11:11:07, odsłon: 7705
Witam serdecznie wszystkich posiadaczy Fiata Uno :).
Mój samochodzik został kupiony przeszło rok temu w Krakowie. Jest to Fiat Uno Turbo 1301 cm3 z 1990 roku. Seryjnie dysponował mocą 101 KM - wersja z katalizatorem. Karoseria hmmm.... Podłoga zrobiona, kielichy tylne również. Auto w możliwie każdym kolorze :) cale połatane, drzwi zgniłe całkowicie, lekkie ogniska rdzy na tylnej klapie oraz masce.
Odkąd trafiło do mnie to rozbiórka karoserii, spawanie, szpachlowanie i malowanie (lakiernik ze mnie żaden:) a więc wyszło jak wyszło jeszcze nie dokończone).
Silnik czyli to co najlepsze w Uno Turbo :). Jak już pisałem wcześniej jest to 1.3 Turbo z katalizatorem. Moc z seryjnych 101 koników zwiększona do 150 koni mechanicznych po przez kilka czynników miedzy innymi: - Większa i wydajniejsza od seryjnej IHI turbosprężarka - Garrett 2056. - Większy IC od Sierra Cosworth - Power Perfect - SMT6 - 5-ty wtryskiwacz - Większa pompa paliwa Walbro - Zmodyfikowany przepływomierz - Wałek rozrządu z Uno 1.5 - Szerokopasmowa sonda Innovate LC1 - Cały układ dolotowy z kwasówki - Wydech - brak katalizatora dwa tłumiki przelotowe - Regulator ciśnienia paliwa Weber z Lanci Delty Integrale - BOV podróbka HKS SSQV - Większe sprzęgło od Bravo 1.6 16v
Z silnika to chyba tyle. Zawieszenie sprężyny sparco - 60mm.
Samochód robiony na tak zwanego "śpiocha" :).
Dlaczego Uno??? Z czasów gdy bylem mały ojciec kupił nowego 1.0 fire i strasznie polubiłem ten samochód z wiekiem okazało się że były wersje Turbo i takiej poszukiwałem.
Więcej info na temat samochodu na www.unoturbo.pl
|
Autor:
Adamss
| Data: 2009-07-20 23:14:55 |
Dawaj dawaj te fotki :) |
|
Redakcja www.fiatuno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. |
|
|
|